Alla inlägg den 14 december 2010

Av Erika Karlsson - 14 december 2010 21:57

När ni ändå är här, kommentera vet jag 

Eller fråga om ni är nyfikna på något.

Av Erika Karlsson - 14 december 2010 19:13

Vid klockan halv sex i dag var det lucia på Mikaelas dagis :)

Tänkte visa lite bilder, men det är inga bra bilder bara så ni vet!! Ögonen på personerna icke bra, och min kamera tål inte när någon annan tar bilder med blixt, då blir det typ ringar på mina bilder. :O


Måste skaffa mig en riktigt kamera som är bra!  


 

Innan vi åkte till dagis.

Innan luciatåget började :)

När de kom in, och gick fram till scenen :)

När de nästan kommit på plats, ville inte min lillebror vara med längre. Och ja, denna bilden är verkligen värst.

Mikaela fick stå bakom alla, typiskt!

När de skulle gå ut igen sprang hon till oss först :)

 

Ja, denna söta bild innan vi åkt till dagis får avsluta detta bildinlägg :)     


mvc

Av Erika Karlsson - 14 december 2010 09:06

Ja då var man i skolan nu. Har nyss varit på ett mvc besök och allt var riktigt bra. Vi växer som vi ska och så, blodtryck, blodsocker och allt sånt var bra   Så härligt att allt är bra.

Det är ju bara min foglossning, men den kan jag leva med. Jag vet ju vad jag får av det. Plutt, vi längtar efter dig  

Presentation


Hej och välkommen!
Jag heter Erika, är 19 år och bor i Småland tillsammans med min sambo Christoffer och våran dotter Mikaela född 03.08.07 och snart kommer våran nykomling, som har bf den 28/2-11.
Min blogg är som min dagbok!

Våran lilla bebis ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Mikaela ♥

Erika ♥ Christoffer

Länkar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards