Direktlänk till inlägg 5 februari 2011

Humöret ligger inte på topp..

Av Erika Karlsson - 5 februari 2011 19:50

Allt som händer runt omkring oss och allt som redan finns omkring oss. Är bara massa skit. Och vad vi än gör eller åt det, så slutar det ändå i skit. Är trött på allt nu. Plus att hela familjen varit helt slut i dag, tror att det är någon sjukdom på gång. Och jag det gillas inte! Ingen av oss har lust att bli sjuk nu.

Allt gör att humöret inte ligger på topp.

Det få räcka med skit som är, tycker jag nu!

Någon gång i framtiden, vill jag att vi ska få det bra med det vi inte har nu och att allt ska gå bra. Och inte bara bli till skit..



Här lever vi inte på hoppet, för det finns inte eller så är det så att vi tappat bort det på våran långa intensiva fräd.

Men jag vet att har man en familj som man älskar och de älskar en tillbaka så klarar man sig bra  Och inte ska man ge upp då inte!



Nog med det nu!

I dag annars har hela familjen som sagt varit helt slut, så i dag har vi inte gjort mycket alls. Varit och handlat på förmiddagen. Sen så har vi mest vilat och ja, bara haft en lugn dag. Bara gjort sånt vi varit tvungna till att göra  I dag har det blivit en sån där "filmdag". Kollat på filmer som hela familjen gillar. Senare nu på kvällen tog vi oss en tripp till högsby, mest för att Stoffe va sugen på något. Han köpte sig lite gott. Mikaela och jag hade vårat lilla goda i går kväll. Så inget i kväll inte. Antingen fredag eller lördag blir det gott på, och man ska ju inte ha för mycket gott inte  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika Karlsson - 10 februari 2011 14:50

Jag har byt blogg, så ska ni fortsätta läsa min blogg är det denna ni ska ha kolla på: http://mammaerika.webblogg.se   Nästan alla inlägg från denna blogg finns på den nya, för jag har haft den andra under hela tiden jag haft denna, fast den andr...

Av Erika Karlsson - 8 februari 2011 21:00

Ja, jag orkar inte att skriva om dagen idag. Är helt slut i kroppen och huvudet. Idag har vi verklingen röjt kan jag säga. Riktigt skönt, har inte mycket kvar. Och det gillas!   I morgon blir det att möblera om lite här hemma, vi behöver mer plats ...

Av Erika Karlsson - 8 februari 2011 00:04

Uppgifterna, från libero :) Du är i vecka: 38Du är i månad: 9Antal graviditetsveckor och dagar: 37 veckor 1 dagarAntal dagar kvar till förlossningen: 20     Det syns vilken sida han ligger och putar på, min vänstra :) Tänk att ...

Av Erika Karlsson - 7 februari 2011 20:19

Till och börja med vill jag berätta att hela familjen idag inte känt oss det minsta sjuk på något sett. Detta ser jag som mycket positivt. För igen av oss har lust att bli sjuka   I dag har självaste röjningen kommit igen, men inte klara än. För hopp...

Av Erika Karlsson - 7 februari 2011 16:03

För varje månad som går ökar det i antalet besökare, detta gillar jag skarpt! Härligt att det är så, att folk läser min blogg     Men ni är dåliga på att kommentera, så kom igen va   Jag älskar att få kommentarer.   Kärlek på er mina bloggl...

Presentation


Hej och välkommen!
Jag heter Erika, är 19 år och bor i Småland tillsammans med min sambo Christoffer och våran dotter Mikaela född 03.08.07 och snart kommer våran nykomling, som har bf den 28/2-11.
Min blogg är som min dagbok!

Våran lilla bebis ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Mikaela ♥

Erika ♥ Christoffer

Länkar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards