Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Erika Karlsson - 6 februari 2011 20:48

Dagen i dag har varit lite bättre, vi har varit lite piggare. Men det är nog något som ligger och bara väntar på att bryta ut tror jag.

Hoppas på att det bara är någon liten förkylning, vill inte bli sjuk nu när det inte alls är så många dagar kvar till lilleplutt ska kika ut. Har en del saker att fixa med här hemma, och det skulle vara skönt att ha gjort innan han kommer ut  


Hela familjen har vilat en hel del i dag också, fast inte lika mycket. I dag har det gjorts lite nytta, som att städat lite och tvättat. I morgon fortsätter det med lite städning och en hel del röjning. Har massor med saker som bara ligger och samlar damm som ska slängas och lite som ska ner i förrådet i källaren.


 

Mikaela har börjat att tycka om siffror och bokstäver. Hon tycker om när man skriver hennes namn på ett papper så att hon kan kolla på det och sen skriva samma sak. Och ja, nu har hon lärt sig att skriva sitt namn   fast det är ju bara när hon ser hur det ser ut, hon kan skriva det. Men det tycker jag är duktigt!

 

Min lilla gullunge <3

 

Fråga mig inte vad hon gör för min, men hon är söt!

 

Mikaela mitt i maten  


Nu hade jag tänkt att göra lite nytta igen, börja med att röja undan lite. Så är det bara för Christoffer att bära ner det i källaren sen. Och resten som inte ska sparas på får åka i sopperna och återviningen.

När jag gjort lite nytta blir det sängen.


Puss hej på er nu!

Av Erika Karlsson - 6 februari 2011 17:23

Jag tänkte att det kanske kunde vara kul att visa lite bilder på Mikaela när hon var mindre, glöm inte bort att kommentarer uppskattas!  

   

På dessa bilder är hon mellan 8-11 dagar.


      Här är hon mellan 2-4 månader.


         

Mellan 8 månader och 1 år.


   

Runt 2 år :)                 





Om det skulle vara så att ni vill se fler bilder på Mikaela som mindre, säg då till så lägger jag in fler. Kommentera nu flitigt!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen!
Jag heter Erika, är 19 år och bor i Småland tillsammans med min sambo Christoffer och våran dotter Mikaela född 03.08.07 och snart kommer våran nykomling, som har bf den 28/2-11.
Min blogg är som min dagbok!

Våran lilla bebis ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Mikaela ♥

Erika ♥ Christoffer

Länkar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards