Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Erika Karlsson - 1 februari 2011 22:46


Jag är alltså med och tävlar om en mellanmålsmugg och napp.

Hos Snuttegubbe !!




Kolla nu in tävlingen som Snuttegubbe har!!

Av Erika Karlsson - 1 februari 2011 20:54

Matilda har varit hos oss i dag. Varit roligt att haft henne här, alltid lika härligt med henne hos oss. Hon gör mig jämnt så glad och så är det som om hon ger mig lite av hennes energi så att jag blir super glad och pigg 

Så är det varje gång jag träffar henne.

Ja, Matilda du är underbar och jag älskar dig  


Hon fick mig att packa BB väskan också. Så den är nästan färdig, ska bara i lite grejer till mig. Just nu känns det bara som att det är så länge kvar tills han kommer, det är 3 veckor och 6 dagar ? Inte så mycket kanske, men jag tycker att det känns som evigheter.


Annars idag, jo en vanlig dag. Gjort ungefär som vi brukar när det är en vanlig vardag. Så inget intressant direkt. Skillnaden är bara att Matilda varit hos oss 


I morgon bär det av till linköping, om ni är nyfikna på vad vi ska göra där. Då får ni fråga, kommer inte att skriva det i bloggen annars.


Nu säger jag  puss o hej

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen!
Jag heter Erika, är 19 år och bor i Småland tillsammans med min sambo Christoffer och våran dotter Mikaela född 03.08.07 och snart kommer våran nykomling, som har bf den 28/2-11.
Min blogg är som min dagbok!

Våran lilla bebis ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Mikaela ♥

Erika ♥ Christoffer

Länkar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards