Alla inlägg den 8 november 2010

Av Erika Karlsson - 8 november 2010 21:31

Som sagt sitter jag och pluggar till ett prov vi ska ha i morgon. Men fy, sitter och gråter till det jag läser, Kapitlet vi har prov på heter: Omvårdnad vid livets slut.

Aa, det kanske säger er något. Jag är sjukt känslig för sånt och nu med mina fina humörsvängningar är det ju ännu värre.

Uscha, inte lätt att läsa detta med tårar i ögonen och tårar som rinner...

Av Erika Karlsson - 8 november 2010 19:10

Mikaela: Mamma du har en bebis i din mage.

Jag: Ja, det har jag.

Mikaela: Men mamma det är min bebis. inte din!

Jag: Jasså du, jag som trodde att att han och du va min små bebisar.

Mikaela: Nej mamma, jag är stor flicka. Inte en bebis. Jag kan mycket mer.

Jag: Okej, men du kan väl va min lilla bebis tills lillebrorbebis kommer ut till oss.

Mikaela: Nej. Jag kan inte bli liten. Jag är stor nu.




 Min älskade lilla flicka, Mikaela 




Av Erika Karlsson - 8 november 2010 18:38

Idag blev det tillbaka till skolan efter ett skönt lov och så fort man kom till dit kom huvudvärken tillbaka, great! Haft världens spränghuvudvärk hela dagen. Efter skolan när jag kommit hem och hämtat Micki, blev det pannkakor till mat   Det va riktigt gott faktiskt, vet inte när vi åt det sist.

Efter att vi ätit drog vi oss till soffan för att vila, och det beövdes verkligen, råkade till och med somna en stund. Nu ska jag försöka att få Micki i sängen och sen jag sätta mig med min spränghuvudvärk och plugga. Prov i morgon.

Hemskt, men så är det att gå op, det är prov på prov på prov....iaf på oscarsgymnasiet.

I februari eller tidigare kommer jag inte längre att vara en op09, då är jag mammaledig och börjar sedan komvux, Härligt  

Men jag kommer faktiskt att sakna min klass, andra mer och andra mindre, men jag kommer att sakna alla för det. Synd att jag inte får ta studenten med er, men jag är glad ändå   Jag får ändå något fint av det!


Igår in i vecka 25 (24+0) idag med  


Kram på er alla!

Presentation


Hej och välkommen!
Jag heter Erika, är 19 år och bor i Småland tillsammans med min sambo Christoffer och våran dotter Mikaela född 03.08.07 och snart kommer våran nykomling, som har bf den 28/2-11.
Min blogg är som min dagbok!

Våran lilla bebis ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Mikaela ♥

Erika ♥ Christoffer

Länkar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards