Alla inlägg den 13 november 2010

Av Erika Karlsson - 13 november 2010 21:10

Efter att vi handlat var vi med Robert och käkade. Sen körde vi hem honom och vi åkte hem och lämnade grejerna vi handlat, och vi bestämmde oss sedan för att åka en sväng, så tog en raggarsväng till Oskarshamn  Efter en stund där va det inte kul länge och då drog vi hem. Gick till min mamma och dem, så Micki lekte lite med min lillebror. Efter ett tag, gick vi hem till oss. Och hemma nu ikväll har vi haft det riktigt mysigt med massor av kramar och pussar, hela familjen asså i soffan  Underbart härligt!


Älskar min lilla familj   Nu fortsätter myset.


Puss, ha de bra

Av Erika Karlsson - 13 november 2010 14:17

Gårdagen va jätte bra, började med skolan och efter skolan in till stan för att möta Matilda, träffade även på några andra vänner  Great!

Matilda och jag köpte godis till kvällen. Sen åkte vi hem och hämtade Mikaela på dagis, när vi kom hem bestämmde vi oss också för att åka till Högsby och käka pizza. Och det gillades, smakade faktiskt riktigt bra med pizza igår. Det va ju riktigt länge sen jag åt pizza, så det var väl därför  

Resten av kvällen efter att vi kommit hem från Högsby, blev de idol och godis.

Kvällen va helt underbar och mysig! Saknat dig Matilda, sjukt mycket  


Idag har vi inte gjort så mycket förutom att vi ätit frukost och ska snart iväg för att handla :) Ska även hämta upp Stoffes bror Robert han ska med och handla lite, man får vara snäll ibland   


Kommer ett inlägg senare idag, hade jag tänkt  Om vad som mer händer under dagen

Presentation


Hej och välkommen!
Jag heter Erika, är 19 år och bor i Småland tillsammans med min sambo Christoffer och våran dotter Mikaela född 03.08.07 och snart kommer våran nykomling, som har bf den 28/2-11.
Min blogg är som min dagbok!

Våran lilla bebis ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Mikaela ♥

Erika ♥ Christoffer

Länkar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards