Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Erika Karlsson - 8 oktober 2010 23:49

Något som inte ska glömmas bort är ju när man fyller år!  


- Mikaela den 3 augusti

- Jag den 12 oktober

- Christoffer den 17 november

Av Erika Karlsson - 8 oktober 2010 23:31

Efter att vi varit och ätit och kollat på bebisgrejer, skulle vi lämna bilen till Stoffes pappa som vill ha den nu under helgen när han är hemma. Han körde hem oss, men tog Stoffe med sig för att Stoffe skulle till sin låtsas pappa och låna hans bil tills i morgon   Snäll pappa och låtsas pappa han har alltså. Fast att han skulle låna hans låtsas pappas ena bil nu va för att han ska hjälpa sin lillebror i morgon, som säljer fraller för hans klassresa. Och i morgon ska de alltså lämna frallor till de som köpt  

Ikväll har vi i alla fall idolmyst med godis, Matilda har ju varit här, så då är det ju klart att det blir godis. hih.  I loye you girl<3

Nu sitter jag här ensam för Christoffer kör hem henne, när han kommer hem blir det sängen, tänkte att jag skulle vara säll och vänta upp tills han kom hem <3


PUSSSSSEN

Av Erika Karlsson - 8 oktober 2010 12:55

Vaknade med det trevilgt samtal från min älskade Matilda idag Och nu är hon här och leker med mig och Mikaela, senare ska vi till stan och käka mat och även kolla på bebisgrejer. Ska möte Stoffe på matstället, tror att det blir donken idag!


Hör av mig senare, pussen!

Presentation


Hej och välkommen!
Jag heter Erika, är 19 år och bor i Småland tillsammans med min sambo Christoffer och våran dotter Mikaela född 03.08.07 och snart kommer våran nykomling, som har bf den 28/2-11.
Min blogg är som min dagbok!

Våran lilla bebis ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Mikaela ♥

Erika ♥ Christoffer

Länkar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards