Alla inlägg den 18 oktober 2010

22

Av Erika Karlsson - 18 oktober 2010 20:27

Får ju inte glömma att säga att jag gick in i vecka 22 (21+0) idag.

Väntar bara på att det ska bli februari så att våran lille pojk kommer ut till världen och är med oss!  

Av Erika Karlsson - 18 oktober 2010 19:25

Idag har det inte hänt mycket jag har varit hemma från skolan och jag är glad att jag stannade hemma. Mår inte bra och har verkligen inte mått bra heller. Usch, denna dag har varit hemsk, jag har ju som sagt mått illa och haft huvudvärk och så har jag även haft en allmänt dålig dag, känt mig helt drogade eller något liknande  

Hoppas att det blir bättre, i morgon ska jag till MVC och jag tror det blir skolan med om det inte blir värre än det är nu. Men vi får se, kan ju faktiskt kanske vara bra att ta det lite lugnt nu när jag inte mår bra.

Aja, nog pratat om mig. När jag hämtade Mikaela från dagis frågade hon direkt, vart är pappa, jobbar han ? Och jag det gjorde han ju, och när jag sa att han gjorde blev hon lite konstig sen sa hon bara aha, så det var ju inte så farligt  

Mikaela har också förståt att jag inte varit pigg idag och det gjorde att hon varit riktigt lugn och snäll idag, det va skönt! Hon sover ju nu och gjort det ett tag.

Nu ska jag kolla på ullared och bara ta det lugnt, så får jag se hur det blir i morgon.

Puss hej :)

Av Erika Karlsson - 18 oktober 2010 07:37

Igår när jag vaknade mådde jag illa och det försvann inte även fast jag åt och lite. Mådde illa från och till hela dagen. Och nu idag mår jag illa igen plus att det är värre nu. Känns som om jag skulle kunna spy när som och så har jag ont i huvudet med. Uscha, näe tyvärr men idag stannar jag hemma från skolan. Känner inte för att gå dit när jag mår såhär  

Nu ska jag ta mig en mugg varm oboy och se om jag får ner det  


Pussen

Presentation


Hej och välkommen!
Jag heter Erika, är 19 år och bor i Småland tillsammans med min sambo Christoffer och våran dotter Mikaela född 03.08.07 och snart kommer våran nykomling, som har bf den 28/2-11.
Min blogg är som min dagbok!

Våran lilla bebis ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Mikaela ♥

Erika ♥ Christoffer

Länkar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards