Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Erika Karlsson - 19 oktober 2010 21:08

Denna dag har varit bättre än den två tidigare dagarna, förutom en sak då. Men det gick ju över fort. MVC besöket har jag skrivit om, så nu tar vi inte mer om det. Skulle ju plugga lite med, och det har jag gjort, det lilla jag kunde, hade bara en bok hemma av de två vi har prov om på fredag, men i morgon blir det skolan hur jag än mår, men förhoppningsviss mår jag ganska bra   Även fast jag mått bättre idag har jag endå vilat en hel del känner att jag behöver det nu. Blir helt slut efter en hel dag vad jag än gör, och nu har jag ju haft lite tid att vila så lika bra att passa på.

Nu tror jag att jag ska sätta igång en film att somna till, sen upp när Stoffe kommer. Vi har lite att fixa, och kan ju inte göra det på dagarna, för vi träffas inte då.

Känns lite jobbigt just nu, men man vänjer ju sig   Jobbigast är att se att Mikaela saknar honom, men nu har Stoffe bestämt att han ska gå upp på morgonen och fixa med Mikaela innan dagis så att han får vara med henne lite och även ta henne till dagis, och det känns bra! 

Och jag får sova en liten stund extra.


Ojoj, skulle avslutat vid film pratet med kom på att jag vill skriva lite mer! hih

Puss och godnatt på er nu!

MVC

Av Erika Karlsson - 19 oktober 2010 13:48

Dagens mvc besök va roligt, fick höra pojkens hjärtslag   Och som vanligt är han inte stilla en sekund, så man hörde hela tiden att han sparkade. Lugnade sig ett tag och då hörde man hjärtslagen jätte tydligt :)

Pratade även om ett bälte som jag skulle kunna köpa för min foglossning, men det har varit lite bättre nu så jag väntar en stund så får vi se hur de blir med det  

Nu ska jag sätta mig och plugga lite hade jag tänk, medans jag känner mig någotsånär pigg ;)



Puss så länge!  

Av Erika Karlsson - 19 oktober 2010 07:29

Näe, idag blir det heller ingen skola, mår fortfarande illa och tidiagare i morse hände det jag gått och väntat på i och med att jag mått illa i två hela dagar, ja, vi kan väl räkna ut själva. Men men, ska iaf till MVC, vill inte byta tid för då kan jag få vänta en stund eller så kommer den inte heller att passa så bra.

Så nu blir det MVC sen hem och bara vila, vill egentligen inte vara hemma mera  

Presentation


Hej och välkommen!
Jag heter Erika, är 19 år och bor i Småland tillsammans med min sambo Christoffer och våran dotter Mikaela född 03.08.07 och snart kommer våran nykomling, som har bf den 28/2-11.
Min blogg är som min dagbok!

Våran lilla bebis ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Mikaela ♥

Erika ♥ Christoffer

Länkar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards