Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Erika Karlsson - 2 januari 2011 21:11

Har vi varit och handlat. Och så har vi gjort saker som måste göras här hemma. Jag har tvättat, som sagt har vi köpt en tvättmaskin som vi satt in i vårat badrum. Jobbigt att bara ha en tvättdag varje vecka annars, ibland  hinner man inte med all tvätt och ibland kan det vara så att man inte är så pigg att man har någon lust att tvätta. Så riktigt skönt att jag kan tvätta när jag vill nu!  Sen känns det skönt att ha den, för snart kommer ju våran lilla pojke. Och som de flesta vet, blir det lite bebisspyror och sånt.

Christoffer har diskat medans jag fixat med tvätt. Och så har vi gjort lite annat i ordning också.


Nu vet jag inte vad som händer, kanske att sätta sig vid tven och kolla lite  


I morgon är det 8 veckor till beräknad födsel.

Vi längtar efter dig <3   Tur att du kommer snart.

Av Erika Karlsson - 2 januari 2011 16:48

Tycker att jag varit duktig på att ta bilder, så jag kan uppdatera här på bloggen med bilder.

Tycker ni det är roligt? eller ska jag bara skriva vad vi gör om dagarna?


I dag när vi alla vaknade, alla menar jag - Mikaela, Christoffer, jag, min lillebror Erik och Matilda som kom till oss i går och sovit hos oss. Riktigt roligt att hon var här  Saknat min flicka grymt mycket, hoppas att hon kommer till nästa helg. Det är iaf sagt så, men man vet ju aldrig vad som händer 

Aja, tillbaka till vad som hänt sen vi vaknat. Då blev det frukost och efter frukosten gick min bror direkt till våran mamma och vi andra åkte på oskarshamn för att lämna hem Matilda och så tog vi upp Stoffes pappa. När han var i bilen åkte vi och tankade, efter att vi tankat färdigt hem igen.

Sen vi kom hem har vi bara tagit det lugnt, tittat på tv, ätit mat och myst. Jag har också hunnit med att duscha. Hade riktigt varmt vatten, och det gjorde sitt   Alltså det va riktigt skönt!

Nu i kväll har jag ingen aning om vad vi ska göra, men vi kommer nog på något.


Hej så länge!

Presentation


Hej och välkommen!
Jag heter Erika, är 19 år och bor i Småland tillsammans med min sambo Christoffer och våran dotter Mikaela född 03.08.07 och snart kommer våran nykomling, som har bf den 28/2-11.
Min blogg är som min dagbok!

Våran lilla bebis ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Mikaela ♥

Erika ♥ Christoffer

Länkar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards