Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Erika Karlsson - 13 januari 2011 23:38

I dag har jag varit i skolan och Mikaela på dagis. Efter skolan hämtade Christoffer och Mikaela mig, vi åkte då och fixade med lite ärenden vi hade i stan att göra. När vi kom hem, fick jag ju kläderna till plutten av min mormor. Har varit duktig och tvättat upp alla nya kläder. Christoffer va den som var duktig att laga maten i dag  

Efter att Mikaela kommit i sängen och somnat som i dag tog sin stund. Har jag vilat på soffan, och jag och Stoffe har letat efter ännu fler bostäder. Ska iaf kolla på en lägenhet i morgon efter att jag slutat skolan. Får väl se om det är något att ha. Kan ju alltid hoppas :)


Nu säger jag godnatt.

Av Erika Karlsson - 13 januari 2011 17:36

I dag när jag kom hem från skolan hade min mormor lite kläder till mig, eller aa till bebis  

Kolla va fina/söta kläder han fick!

 

Dessa kläder/filten va i ett paket :) 


 

Fick dessa set också.


 

Och dessa, och den gröna är det en liten detalj på :)

:) Gulligt ju.


Själv har jag också köpt lite, men inte så mycket. Bara för att jag visste att jag skulle få av min mormor  

 

Va bara tvungen för att det var stjärnor :)

 

Och en fin härlig overall.



Nu har jag en fråga också, som jag gärna vill ha svar på!

Tycker ni att jag ska visa vad jag köper för kläder/leksaker och sånt till barnen?  


Av Erika Karlsson - 13 januari 2011 12:54

Sitter här och hör hela klassen prata i bakgrunden   Snacka om att jag kommer sakna alla, andra mer och andra mindre. Men asså hela klassen kommer att saknas <3 Alla har något speciellt!

Detta är ju den enda klassen jag verkligen tycker om!

Aldrig tidigare känt så här för en klass. Ville verkligen ta studenten med er, men så blir det inte. Kommer inte äns att ta studenten..


Puss på er, hela klassen verkligen!

Presentation


Hej och välkommen!
Jag heter Erika, är 19 år och bor i Småland tillsammans med min sambo Christoffer och våran dotter Mikaela född 03.08.07 och snart kommer våran nykomling, som har bf den 28/2-11.
Min blogg är som min dagbok!

Våran lilla bebis ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Mikaela ♥

Erika ♥ Christoffer

Länkar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards