Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Erika Karlsson - 18 januari 2011 19:18

Dagen började med att vakna vid klockan 07:00. Själv låg jag kvar i sängen till halv åtta ungefär. Men Christoffer gick upp och började göra i ordning Mikaela för dagis. När de åkte till dagis, gjorde jag i ordning mig det sista för dagen. När Christoffer kom tillbaka åkte vi till kalmar, hämtade ett paket helt grattis.

 


Passa på alla gravida, http://www.babybox.se/?partner=Babyproffsen

Det är ju grattis, då kan man passa på   hah


Efter att vi hämtat det åkte vi och handlade, måste ju passa på. Inte så ofta man är i kalmar och handlar liksom. Handlade hem lite grejer till bebisen med, typ lite blöjor och sånt. Tänkte att det kanske börjar bli dags att köpa hem lite sånt också. Nu är bara frågan när man ska packa bb väskan, är det förtidigt att göra det? I dag för två veckor sedan va man ju på förlossningen, och han skulle ju kunna komma förtidigt än så. Fast nu är det ju inte lika stor chans, ingen skola och så vilar jag ju mycket eftersom jag blivit tillsagd att göra det  


När vi kom hem hann Christoffer och jag inte mycket mer än in och så va det dags för han att hämta Mikaela på dagis. När de kom hem blev det mycket lek och lite tv. Efter det tog jag mig en vilostund och Christoffer började med mat. Efter att vi ätit blev det en soffstund, och nu ska vi till kristdala.


Hej så länge :)

Presentation


Hej och välkommen!
Jag heter Erika, är 19 år och bor i Småland tillsammans med min sambo Christoffer och våran dotter Mikaela född 03.08.07 och snart kommer våran nykomling, som har bf den 28/2-11.
Min blogg är som min dagbok!

Våran lilla bebis ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Mikaela ♥

Erika ♥ Christoffer

Länkar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards